Thursday, January 29, 2009

Workshops, winter edition

I'm ready to spill the beans!

Tanja från Helsingfors är förmodligen en av de personer som har nätverkat och gjort mest för pole i Norden genom att höja ribban till en internationell nivå och föra in välbehövlig kunskap och inspiration från hela världen (hennes egen stil är exempelvis ganska annorlunda från min, bland annat mer åt det Australiensiska hållet... delvis för att det var där hon började träna).
Förutom att hon är en hejare på att arrangera events instruerar hon även de mest avancerade klasserna på Rock the Pole.

Sist hon hälsade på i Stockholm hann vi som mest leka lite inofficiellt efter den workshop som Lu då höll. Den trogne läsaren minns eventuellt?



Men nu är det alltså äntligen dags för Tanja att hålla en officiell 90min workshop med oss!

Tisdagen den 24:e februari kl 19:30 gäller det. Nivå 3. 
200:- per skalle.
Ni vet adressen. Och ni vet hur ni anmäler er (håll utkik i mailboxen!)

Ses där ~

PS. Mer grejer på gång. Fast annorlunda. Stay tuned.

3 comments:

Anonymous said...

Nice, den hade jag velat gå på! Kommer det ingen workshop för oss på nivå 1?

polebunny said...

Jag gör alltid mitt bästa för att både de som är relativt nya och de som är på en mer avancerad nivå ska kunna gå på en varsin workshop när vi har gäster. Men ett problem som ofta uppstår med instruktörer på resande fot är att de har relativt lite tid i Sverige. Och om vi bara har möjlighet att köra EN workshop väljer vi ofta att hålla en så hög nivå vi bara kan. För att "sno åt oss" deras specialiteter och ovanliga trick. Saker som jag förhoppningsvis lägger på minnet och kan lära ut till er som går nivå 1 nu, fast senare fram :)

Anonymous said...

Sant, ni har ju mer nytta av den träningen som ges. :)