Monday, January 5, 2009

Ett andra hem <3

Vem älskar inte före- och efterbilder?


Före - när jag först fick studion:




















Efter - renoveringen, etapp 1 av 3 klar:





















Så mycket som jag bara fysiskt har kunnat har jag gjort personligen (control freak, much?). Med andra ord: tappa inga hårda, tunga, kantiga saker från hög höjd i golvet, är ni snälla ;)

Fler och större bilder finns förresten HÄR.

Efterbilderna visar dock drygt halva lokalen. Andra halvan är ju inte renoverad än. Men när den väl har blivit det har vi ytterligare en sal att härja runt i.
Så, sammanlagt 18 stänger :D
Himmel!

8 comments:

Anonymous said...

Så tjüsigt det är! Good work :)

polebunny said...

Massor med utrymme att leka på :)
Kom. Gör!

Anonymous said...

Looks very nice!

Anonymous said...

Ja ni har verkligen gjort ett väldigt bra jobb!

Anonymous said...

Oj, lokalen var mycket större och finare än vad jag först hade tänkt mig! Bra jobbat nelle!!! :)

Calle Fridén said...

Det där blev ju jättebra!!!!

polebunny said...

Calle: Efter mycket om och men och många offerter och sömnlösa nätter löste det sig hyfsat bra utan att jag blev helt ruinerad, faktiskt. Tack än en gång för all hjälp! :D

Unknown said...

Nice studio! Bra jobbat:)