Monday, April 19, 2010

+OP

Mina löften om att via mail informera potentiella åksjukeintressenter inför stundande spinnykurs blev om intet eftersom kursen ifråga blev full snabbare än jag hann öppna mina mailinglistor.
Gomen nasai!
Ni som inte fick plats: mottag mina ursäkter och ställ istället siktet in på de spännande workshops med diverse internationella gästinstruktörer vi tänker vältra oss i inom kort. Stay tuned!

Och nya salen till ära har vi schemalagt en länge efterfrågad kvälls-open pole:



Torsdagar 19:30 - 21:30. Medtag läderhud i knäveck och handflator >:D

7 comments:

Evelina said...

Hej, Jamen titta! Fler OP-tider :) Kanske att jag kikar förbi på söndag då efter jag slutat jobbet (18).

Anonymous said...

Nante subarashii no

:D

Feuerzeug said...

Jag kan inte mer än beklaga att den hamnade just på mitt pass. *snyft*

Kommer det inte någon mer? Snälla snälla plis plis.

polebunny said...

Sara: jag tänkte testa det här klockslaget först en liten sväng, och om det inte kommer vidare mycket folk (eftersom de exempelvis tycker att det är för sent) så får vi tänka om och schemalägga något annat.

Feuerzeug said...

Okaj!

Tänk bara på att vi som har pass då så klart hade varit där om vi inte redan varit där ;)

Stina said...

Hur ser schemat ut i sommar? Kommer det vara några stretchningspass eller är det helt uppehåll i juni?

polebunny said...

Stina: både jag och Marina är borta i juni så då är det tyvärr ingen stretch.

Officiellt är det helt stängt fram till juli. Men Karro, Anna och dom kommer köra privatlektioner på lördagar så eventuellt kan de komma och hålla en OP för er någon gång också.