Monday, March 1, 2010

Kioskvältar-style

Såhär känner jag inför pole:



...i ett delat brödraskap tillsammans med hundratals andra svenskar.

Fast nu är det knappt att jag vågar nämna något om de nya kurserna i bloggen, på facebook eller liknande. För trots att formuläret öppnade för ynkliga 24 timmar sedan är hälften av de 200 kursplatser vi med knäna lyckats trolla fram redan tagna.
Crazy.
(Marina kommer för övrigt att jobba ihjäl sig och dö. Men hon kommer åtminstone att vara ett vackert och vältränat lik)

Dessutom är det hög tid att jag börjar söka lämpligt skyddsrym, vari jag kan gömma mig när alla de stackare som ska gå provpass inser att de inte har en suck att få plats om de väntar till veckan innan kursstart.

Jag gör verkligen mitt bästa för att gå alla tillmötes här...
Men vafasen, en vecka har bara så och så många timmar.
Klona mig, någon!

3 comments:

Evelina said...

Jag är anmäld =)

Feuerzeug said...

I fucking love this stick too! Och jag börjar även smågilla alla möjliga avlånga stolpar och pinnar och utskjutande rör eftersom de ju trots allt PÅMINNER mig om pålen.

"Den där kan jag klättra på om jag vill.. heeh.. heheheheh.." *ser ut som Mr Burns*

Emma said...

" "Den där kan jag klättra på om jag vill.. heeh.. heheheheh.." *ser ut som Mr Burns* "

Ha ha ha, kan bara instämma!