Saturday, March 27, 2010

Hotpants 'n' dresses

Det borde vara spöstraff armhävningsstraff på att hemlighålla klubbkläder på det sätt jag gör. Till mitt försvar vill jag bara säga att det är fullständigt oavsiktligt!

Iom att det tar mig hundra år att komma till skott och fotografera/skriva om prylarna verkar alla ta för givet att det är någon hemlig form av personalkläder när instruktörerna väl har på sig plaggen ifråga.
Men...
Nein!
T-shirts, linnen och hoodies finns att köpa fritt i studion. Senaste tillskottet till familjen är dessutom dessa alldeles förnäma pole-shorts:



Efter (bokstavligen) åratal av letande har jag äntligen hittat den perfekta hotpants-modellen att trycka på. Loves!
150:-

Och på tal om shopping: av ren tillfällighet hittade jag två US-champions på American Apparels hemsida - Estee Zakar & Amber Richard.

Just... hanging around.



Pole - inviding mainstream institutions near you.

2 comments:

Anonymous said...

Både snygga och sköna! =)

Elva said...

Sv: Det är James och Perras studio på Rosenlundsgatan.