Monday, December 7, 2009

Jag vet vad du gör i mellandagarna

Julen är en tid för sunda aktiviteter (nej, inte träning) och försummat umgänge (läs: familj).
Så varför inte förena det med din kärlek för halsbrytande trick på störformade föremål och ta med dina nära och kära på cirkusföresällning?

Mitt absoluta favoritkompani när det kommer till nycirkus har fått den briljanta idén att ha världspremiär för sin senaste föreställning PSY i Botkyrka, i mellandagarna.
!!!
I know...

Paxa plåtar haer:



Spelas från 28:e december till 7:e januari på Subtopia i Alby.

Har du tillgång till DN-kortet får du dessutom biljetterna för halva priset.
Now ain't that nice?

Jag är avundsjuk som en gnu på alla er som får bevittna denna briljans, ty jag är bortrest 26/12 - 8/1.
Det finns liksom inga begränsningar för mitt oflyt just nu.

1 comment:

Unknown said...

Efter regn kommer solsken.
Efter jul kommer nyår.
Efter lön kommer pengar.
Efter depp kommer PEPP!!!!!!!!!!!!!

Det vänder efter nyår ska du se!