Thursday, December 3, 2009

Den Stora Motivationsdöden

Inget tar kål på motivationen, tränings- och nästintill livslusten som att vara skadad. Åtminstone om livet mest kretsar kring just träningen.

Blam! På två sekunder har åratal av envis knärehab tillintetgjorts.
Surt? Surt.
Stfu & grina.

Kort sagt: ledsen, bloggen, för att du fått så lite kärlek. För att forumet fått så lite kärlek. Och för att jag varit en sådan trist surpuppa på senare.
Jag ska bryta ihop och komma igen. Även om jag så måste amputera de här odugliga skitbenen först.

In other news: tortyrkammaren står färdig att brukas!
Här featuring the ever so awesome Anna:



Ribbstolar och andra leksaker kommer inom kort, men golvet är helt klart och stretchrummet får sannerligen den kärlek det förtjänar av våra mer hängivna vänner >:D

Min ursprungliga idé för det här utrymmet var (egoistiskt nog) styrkehörna. Rack, bänk, vikter. Kanske ett litet podie och allt.
Men att döma av responsen var det här alternativet både mer välbehövligt och önskat. Det gläder mig.
Glädje. Ja. Det är glädje utrustat med en sticksåg ni ser lägga judomatta - honest to God!



Mmm, polymerdamm i luftvägarna...

2 comments:

Andrea said...

Yaay you're back! Don't you ever leave again :)
pwees?

nok said...

Jag har redan hunnit använda stretchrummet och det var guld!

Kanske även måste använda den där mattan när jag gör magövningarna så slipper jag få ont i ryggen. SUPER!