Sunday, April 13, 2008

TRACES i Sverige!

OK, lägg ner allt du har för händerna, lyssna på mig och gör som jag säger. Du kommer att tacka mig sen :P

- Gå in på Cirkusåret.se - föreställning: TRACES, med 7 fingers.
- Tryck på "Biljetter", näst längst ner.
- Välj en dag som passar.
- Köp. Gå. Var salig.

När jag var klar med att hyperventilera över att fransk-kanadensiska Les 7 doigts de la main kommer till Sverige, gjorde jag ett par volter av glädje och reflekterade över den fantastiska TUR jag har som fick reda på att den föreställning jag har varit besatt utav i över ett år nu behagar mig med sin närvaro. Lycka!



Kom och säg hej om du är där tisdag 29:e.
Hade jag inte instruerat egna pass övriga dagar så skulle jag lugnt gå på samtliga föreställningar... Le sigh.

2 comments:

Anonymous said...

Du har säkert redan sett den men ändå. En annan kille på kinesisk påle: http://www.youtube.com/watch?v=MjhGM1Kq67k

polebunny said...

Nej, faktiskt inte. En vän talade om för mig att ett stångakrobatiknummer var med i det programmet men jag lyckades inte hitta klippet. Tack!

Nu funderar jag på att göra en egen version av det numret :)
Tricken han gör är väldigt lätta och jag är förvånad över att publiken är så imponerade.