Monday, December 1, 2008

Ny termin OMGWTFBBQ!

Lycka är: när ens arbetsuppgifter går ifrån att svara på frågan "när kommer nyhetsbrevet?!" tolv gånger om dagen till att sitta i databasen och manuellt rätta folks typos.
Exempelvis: Homtail.om (sic)

Om du tror dig ha prenumererat på nyhetsbrevet men inte fått något idag, överväg något av följande:
A.) Du har stavat fel PÅ DIN EGEN mailadress. Fyyy!
B.) Du har exempelvis registrerat dig med en arbetsmail för ett företag där du inte längre jobbar. Kort sagt: du har spolat den gamla addyn.
C.) /din/mailhost > /dev/null 2>&1
D.) Du använder hotmail, yahoo eller dylik överjävlig host, med rätta avskydd av admins, jorden runt. De tidigare anser eminenta PoleDance.se slumpartat vara SPAM :(
Blasphemy.

Ta en titt i ditt spamfilter!

Summering av nyhetsbrevet: Kursstart är 2:a veckan i januari, men prov-pass i pre-nybörjarnivå kommer redan i mellandagarna.
OBS! Det är mycket som är nytt: nyhetsbrevsforumulär, kursformulär, provpassformulär - allt är annorlunda. Snoka runt, läs noga, och dubbelkolla att du fyller i/stavar rätt!

Såhär ser schemat ut för kommande terminen (klicka?):



...och du kan anmäla dig här: http://poledance.se/?page=anmalan


EDIT: Yahoo och deras singulära server har tydligen knarkat ihop totalt under de senaste 4 dagarna. Yahooanvändare kan inte ta emot några mail överhuvudtaget av följande anledningar.
Men ni kan åtminstone komma åt anmälan direkt.

EDIT2: Statusupdate för den som vill bli stressad: nyhetsbrevet gick ut mitt i natten idag och nu vid lunchtid samma dag är mer än en tredjedel hälften av samtliga platser fullbokade. Går åt som pole i snöslask? Tänk snabbt.

2 comments:

Anonymous said...

Jag längtar verkligen tills jag blir 18 så att jag kan börja på pole dance! Då kommer mitt liv bli mycket roligare.

polebunny said...

Din entusiasm glädjer mig :D