Thursday, December 4, 2008

Ingen panik, alla på en gång

Ja, jag vet:
- "Men-det-var-ju-mindre-än-två-dagar-sedan-platserna-släpptes-och-nu-är-alla-kurser-fulla-och-jag-har-inte-kunnat-kolla-mail-förrän-nu-och-hur-skulle-jag-någonsin-haft-en-chans?!"

Därför kommer det en chans till.
För dem som inte hann och för dem som ska gå provpass och eventuellt vill börja träna regelbundet:
30:e december öppnas anmälningsformulär för en nybörjarkurs på tisdagkvällar, med start 6:e januari.

Don't kill the messenger, ok?

...och forsättare: har ni börjar värma upp än? >:D

4 comments:

Anonymous said...

Kommer nästa termin igång direkt efter att kurserna med start i januari slutat? Eller blir det ett uppehåll igen? Jag har det lite knapert denna månaden.. Så dessvärre blir det nog ingen fortsättarkurs för mig denna termin..

Men det är väl alltid bra att ha något att se fram emot :)

polebunny said...

Jag tror att vi ska köra igång med nästa termin ganska omgående efter att den här är slut. Jag kan inte fortsätta opponera mig mot alla som insisterar på det ;)

Men! Jag hoppas att du kanske kommer och leker på Open Pole-timmarna även om du inte ska gå någon sammanhängande kurs?

Anonymous said...

Absolut!

Men hur funkar Open Pole? Alltså, kommer det finnas en instruktör som ger tips och hjälp eller är det bara att tuta och köra på egen hand?

Sen e jag väldigt nyfiken på Stretch-passen, men det kanske kommer info om det på hemsidan snart?

polebunny said...

Det kommer alltid att finnas någon på plats, men den personen instruerar inte utan sitter bara i receptionen och tar emot folk. Träningen är individuell (annars blir det mer privatlektion istället för egen träning) och ett svar på alla förfrågningar jag har haft från folk som vill träna mer men inte har plats för egen stång hemma.

Stretchpassen kommer inte att börja samtidigt som pole-kurserna, utan längre fram. Men det kommer mer info om vad det är och hur det kommer att funka.