Thursday, September 30, 2010

Mållös


Foto: Nicci Arosén


Det mest naturliga är väl att jag nu ska göra ett inlägg om Pole Art. Förutom att jag inte vet vad jag ska SÄGA. Så omtöcknad och mållös som jag är.

Utslagna på mattan i studion diskuterade jag och franska Marion den gångna helgen. Jag konstaterade att det kändes som att ha gift sig eller fått ett barn. Man liksom går och bär på en enorm förväntan som kulminerar i någonting som golvar en helt. Nu känner jag bara för att ta en paus och åka på semester :P

Men all hysterisk stress och långa förberedelser bleknar när man tänker på de ruggande applåderna, på publikens jubel, på den knökfulla salongen (folk spillde ut i gångarna och det fanns inte en enda stol ledig). På alla fantastiska uppträdanden. På det rörande stöd som värmde både framför scenkanten och backstage.

Words cheapen it. Jag ska vara tyst nu.

Spana in resultaten om du missade dem. Håll utkik i galleriet. Mer videomaterial kommer inom kort.

Kort. Tack. Really.
<3


PS. Event coverage finns ju lite överallt, även om undertecknad inte har kraft att elaborera. Help yourselves.

No comments: