Sunday, September 5, 2010

Flexy

Holy cow! Våra stretchpass har gått ifrån att vara ett perifert komplement till pole-träningen... till ett monster i sin egen rätt.
Som dessutom blir smockfullt på två dagar.

Därav har jag precis lagt upp ett extra pass inför hösten, men det blir det sista vi kan klämma in i schemat:
http://poledance.se/sv/signup
Söndagar 16:00 - ett ganska lagom klockslag att bli vigare på

Men jäklar vad roligt och sporrande det har varit att under sommaren se era framsteg vecka för vecka! Tillåt mig exempelvis att uttrycka geniun häpnad över hur många som vi vackert fått ner i spagat bara under de senaste 2 månaderna. Good work, class :D

Nästan lika rörande är det för övrigt att få en t-shirt med texten "Pain Has a Face" i present på stretchkursavslutningen (ja, jag ämnar att bära den på varje lektion från och med nu, make yourself no illusions).

För den som redan gått minst en stretchkurs rekommenderar jag för övrigt favoriten i repris, Stephanies Contortion Technique under Pole Art-helgen:
http://poleart.org/en/Workshops

...låt instruktör-Karro inspirera er inför den klassen:


Och för dem som vill ta det aaaningen lugnare finns fortfarande några platser på den otroligt givande Flexibility Intensive.
Kräver: Inga förkunskaper. Massa svett.

Vi ses i det mjuka, madrasserade rummet!

1 comment:

Alma said...

Hejsan!
Kul läsning och intressant blogg!
Kika gärna in på min om du har lust...
Ha en fin dag!
Kram