Thursday, February 25, 2010

Förvridning



Innan Sverige-besöket hade Stephanie tagit sig tid att slå upp ordet "contortion" i ett lexikon och fått det till att hon på svenska därför skulle bli "förvridningsdamen".
Om man bortser från det lustiga faktum att ingen vettig översättning ens existerar på svenska så är det faktiskt lite så vi kände oss efter den här intensiva veckan: förvridna, förskjutna eller ett par centimeter längre.

- Think happy thoughts! skriker Stephanie och jag måste maniskt mantra för mig själv medan jag sjunker djupare i den förbannade splitten att "if it feels good it probably looks bad".

Nåja, resultat kräver alltid uppoffringar och just resultaten lät inte vänta på sig...



Folk har redan börjat tortera mig angående när hon kommer tillbaka och allt jag kan yppa än är: stay tuned!

1 comment:

Anonymous said...

Hola...finns några av bilderna från den sista flex the pole workshopen? Kunde vara kul att ha som smärtsamt minne!