Tuesday, June 17, 2008

Slut på vårterminen -08



Varje termin tänker jag, "Nej, nu kan det inte bli bättre än såhär!"
...och var kommande blir det, trots allt, snäppet bättre.

Det är med osedvanligt ömmande knäveck (don't ask) som jag lämnar er åt ert öde för den här gången. Idag var sista passet för denna termin, och vi ses sannolikt inte förrän i höst. Men när vi väl gör lovar jag att det blir större, bättre och roligare än någonsin. Den här gången vet jag säkert!

Jag försvinner på någon typ av semi-rekreation ett tag nu. Även om telefonen lär vara avstängd större delen av tiden kan ni fortfarande nå mig via mail.
For all your pole-support needs.

Och en sak till: tack allihop! Tack så hemskt, hemskt mycket :)

Much love
N

3 comments:

Anonymous said...

Tack själv för en sjukt rolig och spännande upplevelse!

Anonymous said...

Instämmer, stort tack för en helt fantastisk termin! Måste än en gång berömma dig för din pedagogik, att som helt självlärd kunna förmedla allt så som du gör är en stor förmåga. Passen är dessutom bra upplagda och vansinningt roliga, många tummar upp för dig!

Tänk att man på åtta ynka veckor kan bli så totalt fast i en helt ny värld. Jag brukar anse mig vara en ganska nyanserad, tämligen svårimponerad person, men efter första passet hos dig skuttade jag hem som ett barn, exalterad och ivrig med ett enormt leende över hela ansiktet. All världens bekymmer var som bortblåsta och något förvånad insåg jag att jag faktiskt var aningen stolt över de röda friktionsmärkena på underarmarna och de begynnande blåmärkena på knäna... Härligt att ha hittat hit!


Trevlig sommar! / Jenny

P.S. På tal om blåmärken; har ett par smaskiga dito efter måndagens alla upp-och-ned-vända, desorienterade övningar... Stolt! Knäpp? :) D.S.

polebunny said...

Eek! Du anar inte hur glad jag blir av att höra det där, Jenny :)

Jag har inte heller någon aning om vad hemligheten med blankpolerade stänger är, varför man blir så barnsligt biten och varför det attraherar så sjukt skönt och roligt folk?

Själv sitter jag nog i den bästa sitsen av alla, som får leka dagarna i ända. Och dessutom med en bunt av de härligaste människor man kan tänka sig.

Nujävlar ska jag iväg och snickra i turbofart så att vi kan dra igång höstterminen så snart som möjligt!