Thursday, June 5, 2008

För autodidakter and autodidakter alike



To make a long story short: för alla dem som bor alltför långt ifrån Stockholm eller av andra anledningar vill men inte kan ta kurser, och för alla dem som kommer fram och säger "Jag har fullständigt glömt det vi gjorde förra veckan, kan du inte skicka oss en liiiten instruktionsvideo?":
NI ÄR RÄDDADE!
SubDVD tillhandlahåller nu en rad poledancetitlar i olika svårighetsgrad och utförande.

Det är inte utan ömhet i rösten som jag presenterar för er den distributör som jag själv handlade mina allra första staplande giallofilmer ifrån som liten knatte.

Poledance kategorin finnes HÄR.

För en nybörjare som inte kan bestämma sig rekommenderar jag: Art Of Pole Dancing Volume 1, med Polepeople
...och för en dito med avancerad utövare: Poletricks 101, med Pantera

Köp och knarka!

3 comments:

Anonymous said...

åh gud vad roligt! tack för tipset, jag har letat som en galning för det finns inga ställen att dansa här i min stad

Anonymous said...

Tack för tipset! Vet du om Jamilla Deville's Art of Pole e bra?

polebunny said...

Joda, jag tycker att Jamillas Art of the Pole är en väldigt pedagogisk, ordentlig och korrekt guide. I princip "det bästa benet" att börja på, för en nybörjare.
Dessutom tål den att tittas på många gånger, eftersom hon i detalj tar upp så pass många saker man kan behöva tänka på, men som kanske inte fastnar i första taget.