Friday, January 4, 2008

Tillbaka i sadeln/på stången

Efter den obligatoriska frånvaron från allas vår favoritaktivitet är det dags att snyta sig, kamma luggen och klättra upp igen.
Min pole-tarm kliar så att det inte ens är gulligt...

Platserna till de nya kurserna släpptes för ganska exakt ett dygn sedan. Hälften är redan uppbokade.
tänk snabbt om du fortfarande velar!

På tal om att vela: ett fåtal extrainsatta lektioner är schemalagda innan själva kursstarterna. Det rör sig alltså om de prova-på-pass som jag har fått öronen avtjatade om i gud vet hur många månader.
Jag ger bara folket det de vill ha!
Seså, anmäl dig till ett provpass om du är nyfiken. 1 lättsam timme. Ingen sadiststretching ingår, tyvärr/lyckligtvis ;)
200 blygsamma riksdaler.

Be there or be square.



Ni kan tolka valet av inspirationsbild (Jenyne Butterfly) som att vi ska stretcha bättre än någonsin den här terminen!
Jag kan riktigt se framför mig hur exhalterade fortsättarna blir över det :P

5 comments:

Anonymous said...

Lite nyfiken på om det är möjligt att kunna få lite längre privatlektioner, eftersom att jag bor i jönköping är det lite besvärligt att pendla upp till storstan en gång i veckan liksom :)

polebunny said...

Det går att hålla hur långa eller korta privatlektioner, workshops eller intensivkurser man vill. 1on1, i par, i grupp... möjligheterna är obegränsade!

Maila mig på info@poledance.se så kan vi diskutera när, var och hur det skulle kunna se ut.

Anonymous said...

Hej! Jag hade lätt gått kurs i Sthlm men nu bor jag i Lund, ännu längre att pendla än från Jönköping. *S* Så jag undrar om du känner till någon som håller kurser eller skulle tänka sig att ge lektioner här i området, Skåne-Köpenhamn ungefär. Tack på förhand! /D

polebunny said...

D: Det är tyvärr riktigt tunt och dåligt med pole på andra håll i landet. Mig veterligen är det inget alls på gång just nu. Annat än i vår svettiga studio, i huvudstaden, dvs.
Däremot finns det ett par tjejer som precis ska slå upp dörrarna till att ställe i Köpenhamn. Har du möjlighet att rymma iväg till Danmark lite då och då så kan du höra med dem på http://www.hotness.dk/

Anonymous said...

Jag gråter över det faktum att jag inte bor i Stockholm...

Du har förresten en toksnygg kropp, mitt ideal!

Kram
Lia
http://liathepuzzle.blogg.se