Sunday, January 24, 2010

Stretching och contortion workshops

Stoppa pressarna:
Stephanie Abrams, contortionartist och ägare till cirkusskolan Kinetic Theory, kommer hela vägen från Los Angeles för att besöka vår studio och hålla workshops under februari månad.

Kom och lär dig split, spagat, brygga, handstående och grym vighet för pole och dans i allmänhet!

Mer info, schema och anmälningsförmulär, HÄR:
http://poledance.se/?page=signup&lang=sv




- Den timlånga nybörjarworkshopen kräver inga som helst förkunskaper.
- Den två timmar långa intensivkursen är för dem som har stretchat ett tag och vill avancera snabbt.

Dessutom kommer Stephanie att hålla en unikt typ av performance- och floorwork-orienterad workshop (Flex-the-Pole) som hon har utvecklat speciellt för poledancers!
Och tro mig - den här tjejen vet vad hon pysslar med: Stephanie är bland annat ansvarig för att USA-mästaren Alethea Austin och finalisten Amy Guion är sådär drop dead viga.

Dessutom går det att boka privatlektioner och paxa Stephanie helt för sig själv eller dela timmen med en kompis och få en semi-private-class.

OMG, so exciting! XD

Här går jag redan och dagdrömmer om hur vig jag ska bli... vilka grymma trick jag ska kunna göra...

Can it be February yet?!

7 comments:

Nicci said...

Skulle inte säga nej, men känns som jag har för mycket problem med flexibiliteten för att kunna få lika mycket ut av workshopen som andra i studion xD

a said...

jag är inte heller så flexibel, men vill gärna bli..och därför tror jag faktiskt att jag ska anmäla mig till entimmes passet. Får nog ut nåt av den kursen iaf:)

Stina said...

Samma här, stelare människa får man leta efter. Men det blir ju inte bättre för att man låter bli =)

Malin said...

Jag kan vara helt fel ute, men jag resonerar såhär: ju stelare man är desto större nytta borde man väl ha av henne. Eller? ;D

polebunny said...

Malin: kommer du ihåg vad Oona sa i söndags? "If you can't do something, you're not going to get any better by not doing it!" :D

Nicci said...

Vet inte om jag blir bättre av att få hjälp heller, eftersom jag sträckt mig varenda gång någon försökt hjälpa mig med min spagat ;)
Slappnar helt enkelt inte av när någon pillar på mig, tror jag.

Men man får väl se vad som händer.

Feuerzeug said...

Ja... man kan ju alltid ge upp, Nicci ;D

..fast det är aldrig för sent att ge upp har jag hört, så testa lite till först. Hehe..

Om du spänner dig, ta det lugnare och tänj inte mer förrän du slappnat av i varje position där du redan är. Att blunda hjälper mycket.