Monday, September 28, 2009

Sista rycket för 2009

Gissa vad jaaag har gjooort..?
Trollat med knäna och lagt upp det nya schemat :D



En ynka kursomgång till hinner vi med under 2009.
Start är vecka 44. Provpass är vecka 43.

Klick-klick: http://poledance.se/?page=signup&lang=sv

...och nu jävlar har jag slagit knut på mig själv vad gäller kreativt schemaläggande för att få fram så många kurser och platser som möjligt på vettiga tider. Blir det fullt och slutar med att jag sitter och skördar mail från upprörda människor som inte fick plats även denna gång så tänker jag fan gråta blod.

EDIT: Efter många panikslagna telefonsamtal om att "formuläret är trasigt!" har vi hittat problemet: IE (what else?!) vill inte leka snällt med javascript.
Tack vare fulhack-från-helvetet™ är det åtgärdat nu.
Om du fortfarande har problem med att skicka din anmälan: maila!

4 comments:

Andrea said...

"Pole Jam" Qu'est-ce que c'est?
:D

polebunny said...

Pole jam är typ... instruktörsträning. Superduperdunderavancerat ;)
När du kan göra handspring i sömnen får du också komma. Så ligg i nu! :P

Andrea said...

Jag misstänkte att det var något åt det avancerade hållet :D vänta du bara, one day... one day!!

Moa said...

Gick på prov träning hos dig för ett tag sen ska bara ge dig en liten komplimang! du ser sjukt bra ut:) hihi kommer försöka börja när nästa nybörjarkurs kommer!