Thursday, November 13, 2008

Re-Playing Favorites

Det var knappt så att folk ville gå hem efter senaste gången Gravity Plays Favorites höll workshop.
"När kommer de tillbaka?! Kan de inte stanna här för alltid?"

Nu har ni chansen, igen.
Michelle:



...kommer att hålla en Master Class typ av workshop.
Lördagen den 6:e december kl 12:00.
Gör plats i almanackorna nu, jag mailar ut all info samt anmälningsformulär inom kort.

Som alltid, mycket begränsade platser - först till kvarn.
Förkunskaper: minst en fortsättningskurs. Annars kommer ni nog inte levande därifrån.
Väl mött! ;D

4 comments:

Anonymous said...

neej kan inte fatta att jag inte ens kommer vara i sverige då. SNYFT :(

Ulrika said...

Vilken snygg design!

Jag kommer inte heller att vara i Sverige då... Jag får hoppas på nästa gång helt enkelt =)

Anonymous said...

Ahh! vad roligt! Men jag har inte gått någon fortsättningskurs.. men jag gör ju lite fortsättningsmoves hemma på stången.. räcker det?

polebunny said...

Mimy: "en fortsättningskurs eller motsvarande" borde jag ha uttryckt mig.
Om man har tränat ikapp på egen hand eller t.ex. har motsvarande erfarenhet från kurser utomlands går det givetvis lika bra.
Den specifikationen har jag ju bara för att alla som kommer ska känna att de kan hänga med.

Är du gullig och mailar mig på info@poledance.se så att jag säkert kommer ihåg att lägga till dig i listan för dem som ska få workshopmailet?