Monday, October 22, 2007

Att offra sig för konsten



Den asiatiska pop-sångerskan Jolin Tsai flögs tidigare i år till London för att ligga i 10 dagars hårdträning hos min bekante Adam Jay. Strax efter det kompletterade hon med akrobatik i tyg (vilket är överraskande besläktat till sitt tekniska utförande).



Frukten av alla ansträngningar var avsedd för den nya musikvideon Agent J:



Riktigt bra jobbat på bara 10 dagar. Hon fick bland annat till en luftig reverse grab, som tog mig personligen år och dagar.
Nu sitter jag och håller tummarna för att vi ska få se än mer vettig pole i media.

3 comments:

Anonymous said...

Hej!!
vad roligt att läsa din blogg!!! Ser fram mot den 29:e :-)

Anonymous said...

Hej.

Är så fruktansvärt imponerad av dina bilder och filmer. Ser så otroligt roligt ut! tyvärr finns ju inget liknande i göteborg. Så jag undrar om du har tips på seriösa ställen som säljer stänger att ha hemma?

polebunny said...

Hej Alexandra, jag rekommenderar http://x-pole.co.uk/