Saturday, April 28, 2007

Mission accomplished, sorta

Just hemkommen från senaste plåtningen till galleriet på siten. Det är helt otroligt hur snabbt man tröttnar på sitt eget tryne och känner ett akut behov av uppdatering. Dessutom ville jag få med lite trick som inte fick plats sist. Men självklart vaknade jag på fel sida idag, riktig slö och trög, halvkrasslig och med ordentlig värk. Med andra ord har jag inte så höga förhoppnignar gällande slutresultatet. Men men... Vi får se när bilderna kommer.

Pics soon!

2 comments:

Anonymous said...

Vad kul det ska bli! Jag gillar verkligen bilderna som finns i galleriet just nu. JÄttetjusiga!

/Charles

Anonymous said...

hej "polebunny"

en polare bewrättare om dig, måste bara säga att du verkar vara en sympatisk person och jag aldrig har har hört talas om poledancing förut, ivisst har jag sett det i filmer men jag har inte tänkt på det som en motinsaktivitet. :)

Hare!